<
Honda EVO6 Concept Motorcycle,
prezentovaná na Tokyo Motor Show v září 2007
Marketingové oddělení společnosti Honda rozhodlo, že nádherně zpracovaný model s označením Evo 6 zatím zůstane u ledu.
Důvodem jsou silné předpoklady pro nedostatečný odbyt, který by pokryl náklady na výrobu.
Na druhou stranu, může jít o chytrý marketingový tah, protože s příchodem roku 2011 se odčekává zvýšená poptávka po silných strojích jako Mega Monster (Vyper) od Ducati nebo současného vládce této kategorie Yamahy V-Max, za kterou je v těsném závěsu Triumph Rocket 3 a Harley V-Rod Muscle.
Když byla Honda Evo 6 poprvé představena světu v rámci Tokyo show 2007, způsobila obrovskou vlnu zájmu. Následně si japonský výrobce nechal patentovat konstrukci i design a to dokonce na celosvětové úrovni. A vzhledem ke skutečnosti, že ochranné známky dostávají pouze stroje určené k produkci, zmražení celého projektu rozhodně není definitivní.
Design je inspirován Hondou Fireblade z roku 1992. Novinka je osazena plochým motorem o objemu 1800 cc z modelu Gold Wing, který je usazen do minimalisticky zpracovaného rámu.
ostatně podobně vypadající cruiser Honda Valkyrie Rune dnes patří k vyhledávaným kouskům mezi motorkáři.








Honda Gold Wing F6C - další pokus návratu ke kořenům ?
Představeno na Tokijském autosalonu 2013.
Motor: čtyřdobý plochý kapalinou chlazený dvanáctiventilový šestiválec, rozvod SOHC. Vrtání a zdvih 74 x 71 mm, zdvihový objem 1832 ccm. Největší výkon 85 kW při 5500 1/min, největší točivý moment 167 N.m při 4000 1/min. Elektronické vstřikování, tlakové oběžné mazání a elektrické spouštění.

Pohonné ústrojí: Primární převod ozubenými koly, sekundární převod kardanem, hydraulicky ovládaná vícelamelová spojka v olejové lázni, pětistupňová převodovka.

Podvozek: Dvojitý kolébkový hliníkový rám. Přední teleskopická vidlice, průměr nosníků 45 mm. Zadní kyvná vidlice Pro-Link Pro-Arm s elektronicky řízeným nastavením předpětím pružiny. Brzdy kotoučové, vpředu dvojitá o průměru 315 mm, třípístkové radiálně uložené třmeny. Vzadu jednoduchá o průměru 316 mm s třípístkovým třmenem, systém ABS. Kola hliníková litá. Pneumatiky 130/60 R19 vpředu a 180/55 R17 vzadu. Rozvor 1707 mm, výška sedla nad zemí 734 mm, světlá výška 147 mm, provozní hmotnost 341 kg. Objem palivové nádrže 23,2 litrů.




















Honda F6B - možná náhrada za Valkýrii
Zdvihový objem: 1 832 ccm Max. výkon: 87/5 500 (kW/ot. za min) Max. kroutící moment: 167/4 000 (Nm/ot. za min) Výška sedla: 725 mm Provozní hmotnost: 385 kg





Trike a "saidky" z Valkýrie
máte doma ženu, kočku, psa, dítě, tchýni - vemte je na sraz nebo výlet !!
Honda RUN 1800
Honda DRAGON aneb Valkyrie v Batmanovi

Honda EVO6 Concept Motorcycle, prezentovaná na Tokyo Motor Show v září 2007
Moto INZANE Karpacz
MOTO